wielen spaken - Reisverslag uit Ouahigouya, Burkina Faso van Erwin & Irene - WaarBenJij.nu wielen spaken - Reisverslag uit Ouahigouya, Burkina Faso van Erwin & Irene - WaarBenJij.nu

wielen spaken

Door: We

Blijf op de hoogte en volg Erwin & Irene

19 April 2008 | Burkina Faso, Ouahigouya

Erwin moet even wat kwijt over het wielen spaken hier in West Afrika.
Uiteraard wordt hiervoor betonijzer gebruikt, het bouwmateriaal bij uitstek voor alles. Je kunt er stoelen, tafels, verkoophokjes, aanhangers en dus ook best spaken van maken.
Dan mag je zelf de spaakwijze ook nog bepalen. Parallel gespaakt, stervormig, heel veel of heel weinig of gewoon lekker zoals het uitkomt.
Maar waarom kijken mensen nou toch zo raar als je vraagt of je een foto van hun wiel mag maken ??

• 20 April 2008 - 10:46

Harold:

Lache man Wat zijn ze toch creatief zeg.
    Ideetje voor je exell wielen..

• 20 April 2008 - 13:39

Jopie En Jac:

lieve irene en erwin
    Eindelijk dan een reactie van ons; hadden al veel eerder moeten reageren maar elke keer was het van dat doen we morgen wel en je weet dat van uitstel komt........
    Hebben wederom genoten van jullie belevenissen en foto's. Fantastisch dat jullie dit kunnen doen; een beetje jaloers zijn we wel. Kijken weer uit naar het volgende verslag. Wij wensen jullie voor de nog ruim 4000 km thuisrit heel veel rij- en reisgenot.
    Veel groetjes

• 21 April 2008 - 16:59

Niek:

Mooi man,

Die laatste heeft ook nog een behoorlijke verzameling reservespaken klaarliggen.

• 21 April 2008 - 17:32

Joscha:

Creatief hoor.
    Met die gelaste spaken kun je ook nog eens tubeless banden toepassen.