olie - Reisverslag uit Ouagadougou, Burkina Faso van Erwin & Irene - WaarBenJij.nu olie - Reisverslag uit Ouagadougou, Burkina Faso van Erwin & Irene - WaarBenJij.nu

olie

Door: we

Blijf op de hoogte en volg Erwin & Irene

08 April 2008 | Burkina Faso, Ouagadougou

nagekomen bericht

lopen we terug vanuit het internet cafe om naar een ander internetcafe te gaan om foto's te uploaden, staan er - fonkelnieuwe flessen total brommerolie bij de winkel waar we gisteren gevraagd hadden. Gewoon bij ons hotel in de straat dus.... Hoeveel makkelijker kun je het nog hebben?
Gelijk maar de motoren gewassen en van dit kostelijke nieuwe smeermiddel voorzien met wat hulp van de plaatselijke hulpvaardige jongeman.
Nog een aardigheidje, d'r is vandaag een staking van overheidspersoneel aan de gang hier. Behalve dan dat het postkantoor en een aantal winkeltjes dicht zijn en er hier en daar een kluitje militairen zitten merken we er gelukkig niet veel van.

Diane en Sander nog bedankt voor de snelle reakties.

Nu dus ook de foto's bij het vorige bericht.

• 08 April 2008 - 20:19

Steve:

Goed hotel, met eigen olievoorraad....

• 08 April 2008 - 21:35

Maurice:

Leuk om weer de updates te lezen. Jullie haden vooral toch niet de illusie dat het een makkelijk toerritje zou worden?
    Veel mooie kms komende weken!

Groet Maurice

• 09 April 2008 - 10:19

Harold:

Wat geniet ik mee zeg!!
    succes!!

• 09 April 2008 - 18:50

Ray:

Bestaat het hotel van Traare Seydou nog?

• 12 April 2008 - 13:22

Lyon En Joke:

Hoera, ons hotel heeft een internetaansluiting.
    Maar.. er was nog geen nieuws.
    Het voelt anders, 1000km dichterbij, ooh en nog wat, wij hebben gelukkig geen afwijkend toetsenbord en ook geen 42 graden C.
    Liefs en een fijne voortzetting van jullie reis.