Goed begin - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Erwin & Irene - WaarBenJij.nu Goed begin - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Erwin & Irene - WaarBenJij.nu

Goed begin

Blijf op de hoogte en volg Erwin & Irene

01 September 2012 | Spanje, Madrid

Op schiphol nog even gezellig afscheid genomen met een bakkie koffie en wat lekkers. Helaas geen tompoezen... Maar dat maakte de KLM zojuist meer dan goed, we kregen zomaar een upgrade naar businessclass :-D tot Madrid dan, so far....
Nou daaahaaaagggg Nederland

Inmiddels zitten we aan board bij aerolineas argentinas en staan op het punt van vertrek. Tis maar 13 uurtjes vliegen ..... Daaahaaag Europa !

• 01 September 2012 - 21:35

Linda:

Nou paradijsvogels, de toon is gezet, lijkt mij! We kijken uit naar het bericht over jullie veilige aankomst aan de overkant!

• 02 September 2012 - 05:26

Catinka:

Hai Erwin en Irene,

Superleuk dat je ook je medecursisten spaans laat meegenieten van jullie reis!!
    Ik hoop dat jullie een hele toffe tijd hebben en genieten van alles. Je gaat je spaanse lessen goed gebruiken, als je terugkomt over een half jaar kan je zo weer aansluiten bij onze groep ;-)
    Ik ga jullie volgen.
    Disfruta en hasta el proximo......

• 02 September 2012 - 15:01

Ad Ketelaars:

Hi Erwin en Irene,

Ik heb gelezen wat jullie van plan zijn. Wat een prachtig avontuur. Ik zal het eens volgen. Wij trekken er volgend jaar ook een half jaar op uit. Maar dat zal Noord-Afrika worden. Veel plezier. take care!