Bijna thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erwin & Irene - WaarBenJij.nu Bijna thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erwin & Irene - WaarBenJij.nu

Bijna thuis

Blijf op de hoogte en volg Erwin & Irene

21 Februari 2013 | Nederland, Amsterdam

Er ontbreekt nog een flink stuk verslag, maar daar wordt aan gewerkt.
We zitten nu in Santiago, Chili op het vliegveld en vliegen zo naar Buenos Aires. Dan door naar Madrid en vervolgens door naar Rotterdam waar we vrijdagavond zo rond elf uur aankomen. Al onze spullen zitten in het krat bij de motoren zodat we hopelijk weinig last hebben van de staking in Spanje. We hebben dus nog flink wat reis- en wachtuurtjes voor de boeg, maar wel errug goedkope tickets :-)
De laatste update doen we vanuit huis !

Herstel, hier nog een kleine aanvulling vanuit Buenos Aires waarvandaan we eigenlijk niks te melden hebben.
We hebben zojuist onze laatste empanada met biertje achter de kiezen en liggen nu in twee luie stoelen naar het vliegtuig te kijken dat ons straks naar Europa zal vliegen.

2e aanvulling dd 3 maart, inmiddels hebben we weer een deel van het verslag aangevuld, getiteld "noordwaarts". Voor de chronologie is het voor dit item geplaatst.
3e aanvulling dd. 23 maart, het laatste stuk staat er nu ook

• 22 Februari 2013 - 12:22

Ina:

welkom thuis.
    groetjes ina

• 24 Februari 2013 - 10:51

CAtinka:

Casi volviendo.....;-) Qué lástima!!!!!
    Bienvenido en Holanda....

• 03 Maart 2013 - 21:22

Wilma:

Let ik even niet op, zijn jullie al weer thuis! Jeetje, was is dat half jaar snel gegaan. Maar wat een fantastische reis. Bedankt voor het uitgebreide verslag en de inspiratie! groetjes, Wilma.

• 08 Maart 2013 - 11:33

Hannie Van Doorn:

Ik begrijp dat jullie weer thuis zijn naar een fantastische reis. Wat zal dat weer wennen zijn.....

Als jullie weer eens in de buurt zijn, hoor ik graag nog eens 'life' hoe jullie het hebben gehad.

• 24 Maart 2013 - 15:52

Jac Thiel:

Was weer super leuk om jullie reisverslag te lezen , blij dat jullie weer heelhuids terug zijn , het is toch niet niks , lange weg , veel km in onbekend gebied , genieten.
    Hoeveel km hebben de TTR 's deze reis gereden ? ( niet kapot te krijgen he Erwin )
    Jac