Bijna weg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erwin & Irene - WaarBenJij.nu Bijna weg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erwin & Irene - WaarBenJij.nu

Bijna weg

Blijf op de hoogte en volg Erwin & Irene

30 Augustus 2012 | Nederland, Amsterdam

Nu begint het toch wel heel dicht bij te komen. De netvoorvertrek kriebels doen hun best in de strijd met het gevoel van berusting in het feit dat er toch geen tijd meer is om nog van alles (anders) te doen.

Vandaag onze laatste werkdag, wat ontzettend lekker om tegen iedereen te kunnen zeggen "vandaag is mijn laatste werkdag dit jaar". De boel lekker opgeruimd, alles wat misschien nog interessant is om te bewaren, dat is dat over een half jaar vast niet meer.

De allerlaatste dingetjes thuis zijn ook zo'n beetje allemaal gedaan. Het huis is netjes voor onze huurder, een hoop spullen zitten voorlopig in een doos of zijn zelfs weggegooid. 't was een soort voorjaarsschoonmaak, en dat klopt natuurlijk ook omdat we de volgende zomer tegemoet gaan.

Morgen nog een laatste keer door de paklijst lopen, afvinken en dubbelchecken. Dan nog zullen we ons in het vliegtuig wel een paar keer afvragen of we dit of dat toch wel mee hebben.

Hebben we nog een verzoek aan de achterblijvers: denk eraan dat iedereen ook jullie reacties mee kan lezen. Volledige namen en zo hebben we er liever niet tussen staan.

• 31 Augustus 2012 - 09:44

Marc:

Heel veel plezier daar! Geniet ervan en we lezen mee :)

• 31 Augustus 2012 - 10:01

Super Vaandrig R:

Leuk om op de hoogte te worden gehouden! Heel veel mooie indrukken toegewenst!

• 31 Augustus 2012 - 11:40

Jac:

Geniet ervan , we gaan lekker meelezen en ook een beetje meegenieten.

• 31 Augustus 2012 - 12:53

Marijke:

Hele goede reis morgen en we genieten lekker mee.

• 31 Augustus 2012 - 19:19

Sanne:

Veel plezier in Zuid Amerika en vanaf hier zal ik meegenieten van de foto's en verhalen.

• 31 Augustus 2012 - 19:24

Tikka:

Veel plezier!!

• 31 Augustus 2012 - 22:43

Jonne:

Heel veel plezier!! Weer op de TTR, beide?

• 31 Augustus 2012 - 23:35

Silbertanne:

Gaaf!! Genieten maar!!

• 01 September 2012 - 10:35

Martijn:

Wat een superreis Erwin en Irene, jullie doen het toch maar weer, een half jaar vrij nemen ook een ander stuk van de wereld gaan ziet. petje af en heeeel veel plezier. Ik ben benieuwd naar de verhalen.