helemaal klaar - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erwin & Irene - WaarBenJij.nu helemaal klaar - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erwin & Irene - WaarBenJij.nu

helemaal klaar

Door: we

Blijf op de hoogte en volg Erwin & Irene

02 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Nou bijna dan. Inpakken kan altijd beter dus dat blijven we de rest van de dag nog wel doen.
Zelfs ’s nachts spoken de ToDo-lijstjes door onze dromen heen. Nog 1 nachtje in ons comfortabele bed, in onze koele slaapkamer dan uitgebreid douchen, teennagels knippen en wachten op de ouders die ons naar Schiphol brengen.
We zullen ongeveer van 10.30 tot 11 uur bij de incheckbalie (vermoedelijk hal 3 balie 30) vertoeven dus mocht iemand ons uit willen zwaaien. Iedereen is van harte welkom en we nemen dan natuurlijk nog even gezellig een bakkie met een tompouce.
We vliegen met Royal Air Maroc om 13.25, vluchtnummer AT 0851 naar Casablanca.

En dan nog wat losse flodders: Niek kan ook op ons weblog en zal jullie de komende tijd mogelijk ook nog verblijden met boodschappen, foto’s en tracklogs van ons avontuur.
We zijn in den vreemde bereikbaar via Erwin's mobiel, dwz alleen per sms. Mocht je dat nr willen hebben stuur dan een mailtje.

• 02 Maart 2008 - 20:54

Spoor:

Ik begin me toch steeds meer zorgen te maken over die jonge aanplant in die woestijnen daar, met jullie daar doorheen jekkerend op die brommobielen...

Enniewees: tompoucen mogen helemaal niet van Sonja, goede reis en héééél véééél plezier, hou alles heel en behouden weer terug en dan houd ik de Pagangers ondertussen warm voor Ireentje!

Doewie
    XXX

• 02 Maart 2008 - 21:01

Astrid Eerland:

Dag lieve schatten!!!!

Een hele goeie vlucht heen (makkelijk)en een te gekke reis (..... dat gaan we horen). Blijf gezond en heel.

Dikke kus en omhelzing of andersom.
    Heel veel liefs Astrid en Isa.

• 03 Maart 2008 - 07:26

Bertine:

Nou babe, geniet van dit avontuur en neem heel veel gruwelijk goede herinneringen mee naar Nederland!!! Tot op je welkomterugfeestje!! ;-)x Bertine

• 03 Maart 2008 - 08:46

Corné:

Al een beetje zenuwachtig? ;-)

• 03 Maart 2008 - 16:26

Rob En Mary:

Wat een uitdaging !!!! gewoon doen, genieten en alles opslaan wat je meemaakt, dit zal niet in foto' films of anderszins te vangen zijn, jullie hebben het meegemaakt wij kijken om een klein hoekje mee en dromen de dingen die jullie werkelijk doen.
    Heeeeelllll veeeelllll plezier, we denken aan jullie en behouden rit.

Liefs
    Rob en Mary (Amersfoort)