01. Comienzo lento, langzaam begin - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Erwin & Irene - WaarBenJij.nu 01. Comienzo lento, langzaam begin - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Erwin & Irene - WaarBenJij.nu

01. Comienzo lento, langzaam begin

Blijf op de hoogte en volg Erwin & Irene

05 November 2018 | Spanje, Madrid

Yes, we zijn onderweg ! We tikken dit op, genietend van een café solo in een cafeetje aan een of ander pleintje in Madrid. Madrid ?Sí ! Daar zijn we vanochtend om een uur of elf aangekomen en vanavond even voor twaalven vliegen we door naar Santiago, waar we morgenochtend vast behoorlijk brak aan gaan komen. We kwamen ook nog bekenden tegen. Alex en Leo die de 6daagse enduro gaan rijden in Chili, zaten ook in het vliegtuig.

Woensdag halen we de motoren op in Viña del Mar. Die zijn een paar weken onderweg geweest op de "pakjesboot", een lel van een containerschip, de Antonella. Die hebben we al die tijd op internet kunnen volgen. Alleen op Atlantische Oceaan wastie even een weekje kwijt, maar hij dook gelukkig weer op bij de Dominicaanse Republiek.
Het is in Viña del Mar dan precies effe heeeeel lekker weer, 30 graadjes, dus dat zal wel lekker zweten worden.
Maar dat is voor later, nu genieten we van Madrid. We hebben al op z'n madrileens gelunchd, in een winkel vol hammen en worsten tevens grubby restaurant. Doodnormaal om daar als lunch aan de bar even een biertje of wijntje weg te nippen met iets te eten erbij en dan met een paar ons heerlijke vleeswaren of kazen het pand weer te verlaten.

Plaatjes bij dit verhaaltje:

• 05 November 2018 - 19:18

Linda:

De hele dag gedacht: Iet en Er zo nog even appen om ze een goede reis te wensen. Maar steeds kwam er wat tussen, en nu zijn jullie al vertrokken! Nou, dan maar zo: goede reis, veel plezier, en kom heelhuids weer terug! En lekker veel bloggen, hè! xxx

• 06 November 2018 - 08:05

Jeroen Krijnders:

Goeie reis jongens!!
    Leuk dat we jullie weer kunnen volgen.

• 06 November 2018 - 10:44

Danielle LP:

Klinkt als een goed begin. Nu vast aan het bijkomen van die brakke aankomst en dan.... heel veel plezier!!! Liefs, Daan

• 06 November 2018 - 14:35

Marjan:

Ja ,ja ! Aan de gambon iberico zeker, lekker he.
    Geniet maar lekker onderweg.
    Groetjes ook van Hans.

• 01 December 2018 - 15:02

Catinka:

Heeeeej Erwin, ouwe klasgenoot Spaans! Gaan jullie weer lekker op pad> Leuk om mee te reizen, bedankt dat je me weer meeneemt!

Fijne tijd!!!!

Groetjes, Catinka